خرداد ۲۰، ۱۳۸۹

از كجا معلوم رهبران جنبش تحت فشار نباشند

از كجا معلوم رهبران جنبش تحت فشار نباشند؟
از كجا معلوم نيروهاي حكومت در منزل موسوي يا در دفتر سايت كلمه، آنها را مجبور به لغو مجوز نكرده باشند؟
خودتان را بگذاريد به جاي خ.ر. با اين همه فشار بين المللي و اختلافات داخلي. آيا حاضر نبوديد به هر قيمتي كه شده جلوي اين راهپيمايي را بگيريد؟ حتا شده به سبك فيلم هاي هاليوودي؟

دست به كار شويم

خوب، ظاهرا در فضاي مجازي تصميم اكثريت بر اين است كه 22 خرداد به راهپيمايي برويم.
پس به جاي امتيازدادن و لايك زدن، درست به كار شويم:
به دوستانمان زنگ بزنيم، ايميل بفرستيم يا اس ام اس بزنيم و بگوئيم:
نگران مجوز نباشيد؛ مجوز راهپيمايي قبلا توسط ندا و سهراب صادر شده.