خرداد ۲۰، ۱۳۸۹

دست به كار شويم

خوب، ظاهرا در فضاي مجازي تصميم اكثريت بر اين است كه 22 خرداد به راهپيمايي برويم.
پس به جاي امتيازدادن و لايك زدن، درست به كار شويم:
به دوستانمان زنگ بزنيم، ايميل بفرستيم يا اس ام اس بزنيم و بگوئيم:
نگران مجوز نباشيد؛ مجوز راهپيمايي قبلا توسط ندا و سهراب صادر شده.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

يكي اين حرفارو به گوش ميرحسين عزيز تر از جانو شيخ محبوب برسونه